» Regulamin

§1 Informacje ogólne

1. Sklep internetowy „Szczotkarnia” działający pod adresem www.szczotkarnia.pl, prowadzony jest przez „SZCZOTKARNIA” JACEK WODZYŃSKI – WYRÓB SZCZOTEK I PĘDZLI z siedzibą w Kobyłce, ul. Wieniawskiego 3
2. Transakcje kupna-sprzedaży pomiędzy Klientem, a sklepem internetowym „Szczotkarnia” są zawierane za pomocą serwisu internetowego na zasadzie umowy pomiędzy stronami.
3. Serwis internetowy „Szczotkarnia” funkcjonuje pod adresem www.szczotkarnia.pl
4. Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie detaliczną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Przedstawione na stronie sklepu „Szczotkarnia” obrazy produktów nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
6. Na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę  (zwykłą) bez podatku Vat dla podatników zwolnionych podmiotowo z podatku od towarów i usług na podstawie art.113 ust.1

§2. Warunki składania zamówień

1. Zamówienia na wybrany towar klient może składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu „Szczotkarnia”.
3. Realizacja zamówień będzie dokonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 za wyjątkiem dni świątecznych.
4. Prawidłowe zamówienie powinno zawierać:
-wskazane produkty,
-ilość zamawianych produktów,
-kolor (jeżeli przy danym towarze jest możliwość wyboru)
-kompletne i prawdziwe dane zamawiającego (klienta) potrzebne do dostawy zawarte w formularzu sklepu „Szczotkarnia”,
-wybranie preferowanej formy płatności oraz dostawy,
5. Ze względu na wyrób ręczny produkty są niepowtarzalne i mogą się różnić wzorem i odcieniem od produktów ukazanych na zdjęciach.
6. W celu zrealizowania zamówienia należy wysłać prawidłowo wypełniony formularz ze strony sklepu www.szczotkarnia.pl
7. W sytuacji kiedy dane klienta będą nieprawdziwe, niepełne lub błędne oraz gdy kontakt z Klientem jest niemożliwy w ciągu 48 godzin , Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
8. Zamówienie, które zostało złożone i potwierdzone w sklepie internetowym „Szczotkarnia” jest rozumiane jako wyrażenie chęci Klienta do przystąpienia umowy kupna-sprzedaży.

§3. Realizacja zamówień i czas dostawy

1. Czas realizacji zamówienia będzie uzależniony od wyboru formy płatności :
– w przypadku przesyłki za pobraniem w ciągu 48 godzin po skompletowaniu zamówienia
– w przypadku formy płatności przelewem w ciągu 48 godzin od zaksięgowania środków na koncie sklepu „Szczotkarnia”
2. Odbiór osobisty możliwy w sklepie stacjonarnym przy Alei Lotników 1 paw. 82.
3. Czas dostawy przesyłki pocztowej wynosi około 2-3 dni roboczych od momentu wysłania.
4. Czas dostawy przesyłki kurierskiej 1-2 dni roboczych od momentu wysłania.
5. W przypadku niedostępności zamawianego produktu we wskazanej ilości lub problemów z terminową realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia szczegółów dostawy bądź odstąpienia od realizacji zamówienia.

§4. Zwroty i reklamacje

1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie „Szczotkarnia” bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Zwrotowi będzie podlegał towar:
– który nie był używany
– nie nosi śladów użytkowania
– nie jest zniszczony
3. Towar zwracany należy odesłać wraz z otrzymanym formularzem zakupu lub rachunkiem oraz prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym tutaj na adres siedziby firmy.
4. Zwracane produkty muszą być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu (wysyłki) w celu uniknięcia zniszczenia, zagniecenia, zdeformowania.
5. Sklep „Szczotkarnia” nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
6. Zwrot ceny zakupionego towaru, usługi nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
7. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient dostrzeże w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien odesłać go paczką pocztową na adres siedziby firmy wraz z formularzem zakupu lub rachunkiem oraz formularzem reklamacyjnym dostępnym tutaj. Gdy reklamacja będzie uznana, zwrot kosztów towaru i przesyłki nastąpi w ciągu 7 dni od jej rozpatrzenia na konto Klienta podane w formularzu reklamacyjnym lub przekazem pocztowym.
8. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
9. Kosztami odesłania produktu w sytuacji uznania reklamacji za niezasadną zostanie obciążony Klient. W tej sytuacji również koszty poniesione przez Klienta nie zostaną zwrócone.
10. Jeżeli nie jest możliwa naprawa bądź wymiana towaru na nowy ze względu na zbyt długi czas oczekiwania, brak dostępności lub nadmierne koszty, sklep zwróci Klientowi koszt zakupionego towaru.

§5 Ochrona danych osobowych

Dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „Szczotkarnia są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień.

 

Copyright © 2015; pozycjonowanie zapewnia s90.pl
stat4u