§1 Informacje ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego „Szczotkarnia” działającego pod adresem www.szczotkarnia.pl jest „SZCZOTKARNIA” JACEK WODZYŃSKI – WYRÓB SZCZOTEK I PĘDZLI z siedzibą w Kobyłce, ul. Wieniawskiego 3;  NIP: 5222502590   REGON 146543240
2. Transakcje kupna-sprzedaży pomiędzy Klientem, a sklepem internetowym „Szczotkarnia” są zawierane za pomocą serwisu internetowego na zasadzie umowy pomiędzy stronami.
3. Serwis internetowy „Szczotkarnia” funkcjonuje pod adresem www.szczotkarnia.pl
4. Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie detaliczną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Przedstawione na stronie sklepu „Szczotkarnia” obrazy produktów nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
6. Na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę (zwykłą) bez podatku Vat dla podatników zwolnionych podmiotowo z podatku od towarów i usług na podstawie art.113 ust.1
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania . Państwa dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do wykonania usługi przesłania produktu i nigdzie dalej nie są wykorzystywane.

§2. Warunki składania zamówień

1. Zamówienia na wybrany towar klient może składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu „Szczotkarnia”.
3. Realizacja zamówień będzie dokonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 11-18 za wyjątkiem dni świątecznych.
4. Prawidłowe zamówienie powinno zawierać:
-wskazane produkty,
-ilość zamawianych produktów,
-kolor (jeżeli przy danym towarze jest możliwość wyboru)
-kompletne i prawdziwe dane zamawiającego (klienta) potrzebne do dostawy zawarte w formularzu sklepu „Szczotkarnia”,
-wybranie preferowanej formy płatności oraz dostawy,
5. Ze względu na wyrób ręczny produkty są niepowtarzalne i mogą się różnić wzorem, kolorem lub odcieniem od produktów ukazanych na zdjęciach.
6. W celu zrealizowania zamówienia należy wysłać prawidłowo wypełniony formularz ze strony sklepu www.szczotkarnia.pl
7. W sytuacji kiedy dane klienta będą nieprawdziwe, niepełne lub błędne oraz gdy kontakt z Klientem jest niemożliwy w ciągu 48 godzin , Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
8. Zamówienie, które zostało złożone i potwierdzone w sklepie internetowym „Szczotkarnia” jest rozumiane jako wyrażenie chęci Klienta do przystąpienia umowy kupna-sprzedaży.

§3. Realizacja zamówień i czas dostawy

1. Czas realizacji zamówienia będzie uzależniony od wyboru formy płatności :
– w przypadku przesyłki za pobraniem w ciągu 48 godzin po skompletowaniu zamówienia
– w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą w ciągu 48 godzin od momentu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy”
2. Odbiór osobisty możliwy w sklepie stacjonarnym przy w Warszawie przy Alei Lotników 1 paw. 82.
3. Czas dostawy przesyłki pocztowej wynosi około 2-3 dni roboczych od momentu wysłania.
4. Czas dostawy przesyłki kurierskiej 1-2 dni roboczych od momentu wysłania.
5. W przypadku niedostępności zamawianego produktu we wskazanej ilości lub problemów z terminową realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia szczegółów dostawy bądź odstąpienia od realizacji zamówienia.

§4. Zwroty i reklamacje

1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie „Szczotkarnia” bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Zwrotowi będzie podlegał towar:
– który nie był używany
– nie nosi śladów użytkowania
– nie jest zniszczony
3. Towar zwracany należy odesłać wraz z otrzymanym formularzem zakupu lub rachunkiem oraz prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym tutaj na adres siedziby firmy.
4. Zwracane produkty muszą być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu (wysyłki) w celu uniknięcia zniszczenia, zagniecenia, zdeformowania.
5. Sklep „Szczotkarnia” nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
6. Zwrot ceny zakupionego towaru, usługi nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient dostrzeże w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien odesłać go paczką pocztową na adres siedziby firmy wraz z formularzem zakupu lub rachunkiem oraz formularzem reklamacyjnym dostępnym tutaj . Gdy reklamacja będzie uznana, zwrot kosztów towaru i przesyłki nastąpi w ciągu 7 dni od jej rozpatrzenia na konto Klienta podane w formularzu reklamacyjnym lub przekazem pocztowym.
8. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
9. Kosztami odesłania produktu w sytuacji uznania reklamacji za niezasadną zostanie obciążony Klient. W tej sytuacji również koszty poniesione przez Klienta nie zostaną zwrócone.
10. Jeżeli nie jest możliwa naprawa bądź wymiana towaru na nowy ze względu na zbyt długi czas oczekiwania, brak dostępności lub nadmierne koszty, sklep zwróci Klientowi koszt zakupionego towaru.

§5. Formy oraz obsługa płatności:

Możliwe są następujące formy płatności:

przelewem na konto Sprzedawcy                 

  • Numer Rachunku Bankowego: MBank 13 1140 2004 0000 3002 7555 5789 (niezbędne informacje do realizacji przelewu, w tym numer konta bankowego Sprzedawcy i numer zamówienia zostaną przesłane pocztą elektroniczną wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji);
  • płatność w kanale elektronicznym tzw. "błyskawiczny przelew" za pośrednictwem systemu płatniczego Paynow lub Przelewy24 (do realizacji płatności niezbędne jest posiadanie konta w banku umożliwiającym realizację takich przelewów np. mBank, Inteligo, itp. - pełna, aktualna lista obsługiwanych banków jest dostępna na stronie paynow.pl/metody-platnosci  lub  ekspres.przelewy24.pl); płatność w kanale elektronicznym kartą płatniczą za pośrednictwem systemu płatniczego Paynow.pl (do realizacji płatności niezbędne jest posiadanie karty płatniczej akceptowanej przez serwis paynow.pl np:  Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro; - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
  • za pobraniem - płatność gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru (przy płatności za pobraniem, formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. 

§6. Sposoby i koszty dostawy

Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:

  • Firma kurierska – przedpłata;
  • Firma kurierska - za pobraniem
  • Paczkomaty InPost

Uwaga: Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia niektórych wymienionych powyżej form dostawy w przypadku stwierdzenia problemów technicznych występujących po stronie firm przewozowych lub wystąpienia częstych przypadków opóźnienia doręczeń zwłaszcza w okresach świątecznych i/lub wakacyjnych.

Koszt dostawy jest uzależniony od sposobu dostawy i wysokości zamówienia.  Wykaz kosztów można zobaczyć TUTAJ

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.